激光脫毛度度都一樣? Lumiere / Dream Beauty Pro/ Devon/ Beauskin/ APlus 有咩分別?

【激光脫毛效果度度都差唔多?】

 

如果有廣告標明一折可以買到 iPhone,你會唔會信?咁如果有人話一折可以享受NO.1脫毛科技,你又會唔會懷疑?有人話激光脫毛間間都差唔多,個個都標榜自己係「 NO. 1 激光脫毛科技」,但價錢卻比大品牌平一大截,睇上去好似好吸引,但實際上呢啲「平價 NO. 1 科技」脫毛品牌所用嘅儀器,又是否真的跟的脫毛效果完全大品牌一樣呢?「有質素」同「平」兩者真係可以並存?相信好多人同我一樣好想知,所以我做了少少網上搜查,即管同大家分享一下。



激光脫毛1.jpg

 

點先算係「NO. 1 激光脫毛科技」 ?


廣告上好多聲稱自己有「NO. 1 激光脫毛科技」,咁我呢啲精明消費者一定會同大家睇真啲「NO. 1 激光脫毛科技」呢樣野有無憑據先,因為呢個都影響脫毛效果同牽涉到保障消費者嘅「商品說明條例」同埋一間公司嘅誠信。



激光脫毛2



根據網上揾到嘅資料,話自己有「NO. 1 激光脫毛科技」嘅公司,普遍聲稱係用Candela 755nm的脫毛儀器,而從網上Candela嘅官方資料顯示,真正稱得上是「NO. 1 激光脫毛科技」的儀器正名叫「PRO-U 24mm LASER TECHNOLOGY」。而官網指出,比起以前舊model Gentlelase PRO 或 Gentlelase PRO LE,最新型號的PRO-U 24mm 在脫毛效果方面,更加做到徹底清除毛髮,呢部機有以下四大特點 :

 

  • 755nm激光波長
  • 24mm放射機頭 - 喺2018年係全球最大,而機頭越大,覆蓋範圍就更廣,能量可以打得越深入,所以脫毛就更加徹底
  • 0.25ms最短激光脈衝 - 數字越細代表左能量越大、脫毛越乾淨,比一般只得3ms嘅儀器快12倍
  • 專利降溫系統PRO-U EPID-COOLING SYSTEM - 原來最新嘅儀器已經唔洗再敷冰同埋凍Gel 做降溫,因為咁樣會降低毛囊溫度,大幅減弱脫毛效果。

 


激光脫毛3.JPG



HK01都曾經報導,話如果要做到「永久脫毛」,都要認住呢「4大元素」,因為呢個先係「永久脫毛」嘅黃金組合!擁有呢4個脫毛科技就等於擁有「NO. 1 激光脫毛科技」,似乎呢4大元素,係缺一不可呢!

激光脫毛4.jpg


HK01的報導 如果用番頭先嘅例子,PRO-U 24mm LASER TECHNOLOGY 就好比最新型號的iPhone X,而 Gentlelase PRO 或 Gentlelase PRO LE 就好似其他低一等嘅 iPhone 型號,咁係咪易明啲?




激光脫毛5.jpg 



「平價用靚機」是如何煉成?


激光脫毛6
圖片來源: http://www.hairremovaldictionary.com/ 


「平價用靚機」到底有咩問題呢?答案:如果用「足料」就無問題,但係「一分錢一分貨」同「將價就貨」是做生意嘅常識吧。激光脫毛時用的冷凍劑Cryogen 成本其實係十分之高 (見上圖),所以平價脫毛司會用少啲Cryogen 份量去控制成本,令消費者得了「平價」,卻失去「脫毛效果」!睇完下面「平價用靚機」嘅回本方程式,就更加應該一清二楚了




激光脫毛7.JPG

 

激光脫毛8.JPG



"我就係受害人,以平價吸引你入嚟,做時不停係你身邊 sell 各項療程,美容師 sell 完又有個高級sell你"

  “俾藉口又話療程太平,美容師出唔到糧,電腦出唔到單等等,夾硬屈你每一個療程每一次加$100+,即要補成$4000”


激光脫毛9.jpg

"廣告 $1888去眼袋, 10次療程 
點知上去到, 佢話我面部皮膚有D鬆, 就咁1888一定唔得 
整左個10萬蚊既療程比我"

  "但我照左鏡好多次,冇一個朋友話我有改善到!"

激光脫毛10.JPG

“以90多元試做面部護膚療程期間認為服務不錯,故以7000元購買30次面部療程。”

“遭美容師疲勞式轟炸,推銷購買去斑、脫毛及試做去疣療程,並要求事主考慮,但不安排美容師為她完成正進行的療程,最終梁小姐無奈支付5.2萬的費用。”



所以到最後,煉成「平價用靚機」而公司又可以生存到嘅方法就係:不停Sell其他Treatment比客人,避免蝕做。呢啲公司嘅服務態度未必會差,相反,態度可能唔錯,因為只要客人一日會返去做Treatment,一日都會有機會Sell多幾套 Treatment 去回本。



  其實如果Treatment效果好的話,買多啲未必係壞事,但聽身邊一位絲打講,有啲公司會喺 Free trail 較低激光能量去做脫毛,咁樣就算用少咗冷凍劑都唔易受傷,就算治療師做療程前畀個絲打睇咗佢點Set度數,佢都未必信,因為做療程時要戴上眼罩,到時先將有能量調低,客人都未必會figure out到。咁呢啲純粹係絲打嘅分享,並無證據,大家只可以當參考。不過如果做咗十幾次都未做到徹底清除毛髮嘅效果,都值得留意一下啦。


激光脫毛11.JPG


既然推廣「平價而又用靚機」係咁不合情理,為了避免平價陷阱,最好都係揀一間有誠信嘅脫毛公司,用貨真價實嘅「NO. 1 激光脫毛科技」就一定有質素,仲安全和有信心保證添。




 伸延閱讀


教你睇穿激光脫毛價錢中伏位

 

 

arrow
arrow

    Yumi MUM 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()